info@arnoldrender.ru
  • Facebook
  • Google
  • Linked-in
  • Twitter
  • Vimeo
  • Youtube
Arnoldrender
  • Главная
  • Новости
  • Эксклюзивы
  • Галерея
  • Вики
  • Скачать
  • Software
  • Форум
  • Контакты

Вики

Этот раздел содержит документацию/tutorials по программным продуктам Arnold SolidAngle,  Maya Autodesk, Softimage Autodesk, Houdini Side FX

Канал SolidAngle  на Youtube

 

MTOA

Arnold Core

FAQ Arnold Rendering

 

mayaArnold Maya/Arnold Video softimageArnold Softimage/Arnold Video houdiniArnold Houdini/Arnold Video mayaArnold3ds Max/Arnold Video

 

Arnold Talks and Papers

EGSR 2012: Importance Sampling Techniques for Path Tracing in Participating Media

Siggraph 2011 talk by Chris Kulla and Marcos Fajardo: «Importance Sampling of Area Lights in Participating Media», and «Decoupled Ray Marching of Heterogeneous Participating Media» (slides here)

Siggraph 2010 «Global Illumination Across Industries» course notes by Marcos Fajardo: Ray Tracing Solution in Film Production Rendering Siggraph 2010 «Physically Based Shading Models in Film and Game Production» course notes by Adam Martinez: Faster Photorealism in Wonderland: Physically Based Shading and Lighting at Sony Pictures Imageworks

Siggraph 2010 talk by Adam Martinez and Terrance Tornberg: Lighting and rendering Alice in Wonderland

HPG 2009 keynote slides by Larry Gritz: Production Perspectives on High Performance Graphics

Arnold Press

Gravity: vfx that’s anything but down to earth

fxguide: The State of Rendering – Part 1

fxguide: The State of Rendering – Part 2

Star Trek: Into Darkness: VFX makes it so

CGW: Hotel Transylvania

fxguide: The Amazing Spider-Man

fxguide: Men in Black 3

fxguide: The Art of Rendering

CGW: Arthur Christmas

Thor, The Art of VFX

fxguide: The Smurfs interview

AWN: Interview with Imageworks’ CTO Rob Bredow

3DWorld «How to Choose Rendering Software»

AWN: 2012: The End of the World as We Know It

CGSociety: Interview with Danny Dimian, Color/Rendering CG Sup for Cloudy

CGW: Cloudy interview

Eagle Eye: Rendering with Arnold

Все права защищены 2013, логотип и торговая марка Arnold Renderer принадлежит компании SolidAngle. Логотип и торговая марка Maya принадлежит компании Autodesk. Логотип и торговая марка Houdini принадлежит компании Side Effects Software. Копирование любых печатных и визуальных материалов, размещенных на сайте без ссылки на сайт arnoldrender.ru запрещены. Дизайн и разработка: BrainyLab