info@arnoldrender.ru
  • Facebook
  • Google
  • Linked-in
  • Twitter
  • Vimeo
  • Youtube
Arnoldrender
  • Главная
  • Новости
  • Эксклюзивы
  • Галерея
  • Вики
  • Скачать
  • Software
  • Форум
  • Контакты

Arnold for Max (MAXtoA) v 0.5:

Launching at SIGGRAPH 2016, Arnold for 3ds Max (or MAXtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within the standard 3ds Max interface.

Current v0.5 version of MAXtoA is a Preview Release.

Integration with 3ds Max shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
3ds Max ActiveShade interactive rendering allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for AOVs & Deep EXR files.
Defer the creation of geometry at render time with the Procedural placeholder nodes.
Texturable Mesh lights.
3rd Party Arnold shader support.
MAXtoA Cloud Rendering for stills and animations. Users can join the optional Autodesk ‘Render Pilot’ program, which now supports MAXtoA

Requirements & Platforms

Compatible with Max 2017
Windows 7 and later
CPU with at least SSE 4.2

Все права защищены 2013, логотип и торговая марка Arnold Renderer принадлежит компании SolidAngle. Логотип и торговая марка Maya принадлежит компании Autodesk. Логотип и торговая марка Houdini принадлежит компании Side Effects Software. Копирование любых печатных и визуальных материалов, размещенных на сайте без ссылки на сайт arnoldrender.ru запрещены. Дизайн и разработка: BrainyLab