info@arnoldrender.ru
  • Facebook
  • Google
  • Linked-in
  • Twitter
  • Vimeo
  • Youtube
Arnoldrender
  • Главная
  • Новости
  • Эксклюзивы
  • Галерея
  • Вики
  • Скачать
  • Software
  • Форум
  • Контакты

Maya GPUCacheToArnold Render Tools

v 0.0.1 GPUCacheToArnold Render Toos for Arnold (shareware software)

GPUCacheToArnold is translator for procedural rendering in arnold native abc files (Alembic) with all custom parameters.
Maya GPU Cache — is standart node for visualisation abc file in Maya.

Installation:
1. put abcProxyProc.dll for you version Arnold to X:\solidangle\mtoadeploy\2016\procedurals
2. put GPUCacheTranslator.dll to X:\solidangle\mtoadeploy\2016\extensions
3. put license file to VM_LICENSE_PATH enviromnent variable

free license to 30 days (and free update).

Limits:

— In this version support only one material assigned on GPUCache Shape
— not support arnold mesh subdivision

Next version:
— support arnold subdivition (parameters like type, iteration, …)

Coming soon:
— custom Exporter from Maya to abc file with support all shading networks (arnold)
— support all materials in Alembic file
Maya GPUCacheToArnold Render Tools (1492 Загрузки)

Все права защищены 2013, логотип и торговая марка Arnold Renderer принадлежит компании SolidAngle. Логотип и торговая марка Maya принадлежит компании Autodesk. Логотип и торговая марка Houdini принадлежит компании Side Effects Software. Копирование любых печатных и визуальных материалов, размещенных на сайте без ссылки на сайт arnoldrender.ru запрещены. Дизайн и разработка: BrainyLab